Free Hit Counter
Copyright © 2009 Blogul Plictisit.Toate drepturile rezervate.
Powered By Blogger

cautare dupa film

Mai e luni....bine...e vacanta(daca n-ar fi ar fi fost rau) e si mai bine....ce sa fac eu dupa ce m-am trezit la 12?Am zis hai sa caut un film..dar ce film?Si cum tot ma uitam de pe un site pe altu am dat peste 2 poze identice dar total diferite....nu stiu daca tineti minte la unele filme casa de productie era Lakeshore Entertainment si avea o emblema de genu asta:

Si ce sa vezi am dat peste o alta poza, probabil ca a incercat cineva sa faca o copie a casei de productie poate le-a reusit insa la poza au fost originali :))

Ca sa lase o urma mai mare pe industria de film au zis sa foloseasca ceva mai mare sa produca niste valuri nu gluma :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Doriti sa comentati?