Free Hit Counter
Copyright © 2009 Blogul Plictisit.Toate drepturile rezervate.
Powered By Blogger

Prima zi de "lucru"

Mda...am si eu blog ieee.....pe naiba.Aveam mai demult ideea sa-mi fac un blog dar lenea asta...si azi a venit ziua cea mare.De ce azi?Pai mi-a trimis un coleg+o clega (cuplu bai) blogul facut de ei Kestii de zi cu zi si asa mi-a renascut ideea in cap si uite cum mai rasare un blog.Sper sa ma tin de treaba zide zi.....Ok poate revin mai incolo cu update (ziua inca nu s-a terminat)

3 comentarii:

Anonim spunea...

e un inceput bun pana acuma :))

Anonim spunea...

las` ca nu esti singuru`.. eu din atata lene nici macar nu pot sa fac un blog .. sa dau share la plictiseala :P bv oricum de initiativa.. si spor la scris ca o sa ma uit mai mult p'acii sa imi treaca din plictiseala :D

Anonim spunea...

app.. prea trista melodia..daca tot iti place genu`.. incearca Mozart - Piano Sonata No. 11 :D

Trimiteți un comentariu

Doriti sa comentati?