Free Hit Counter
Copyright © 2009 Blogul Plictisit.Toate drepturile rezervate.
Powered By Blogger

Joc sau real life

Azi, neavand ce face pe la 2-3 am zis ca hai sa ma joc ceva.Pac pac un starcraft (online)unde am mancat bataie asa la greu (numa m-am enervat),apoi am zis ca las starcraft-u si ma joc ceva singleplayer si am intrat pe Fallout3 (super joc) am impuscat pe acolo am decapitat,dezmembrat, dez-detoate :P pana m-am plictisit.Toate astea le faceam ba la oameni ba la niste mutanti (gouls) sau niste animale necajite,radiate de vreme si de bombe.Si printre animalele astea erau si niste gandaci de bucatarie(cum aveti si voi) numai ca astia aveau in jur de 1 metru (scary shit daca ar fi asa in viata reala,oare pe unde ar putea intra in bucatarie?).Insa spre surprinderea mea chiar exista ceva de genu... :O unde? In Australia...numai ca nu sunt gandaci,mai rau paianjeni si ca o completare le ce am scris pana acuma vin si cu dovada o poza numai buna pentru FUWA(Fucked Up World Album)pentru cei care stiti engleza si sunteti cat de cat gameri intelegeti poanta si partea comica restu trebuie sa stiti ca e un paianjen mare foarte mare(bine ca stau in Europa).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Doriti sa comentati?