Free Hit Counter
Copyright © 2009 Blogul Plictisit.Toate drepturile rezervate.
Powered By Blogger

party last night

Ooooooo sa ne traiesti prietene..Aseara am fost la ziua de nastere a unui prieten (20 ani) doar o data faci 20 nu?Si ca sa sarbatorim ocazia am zis sa terminam niste sticle de vin...:P...Ne-am jucat un pic de poker si darts apoi am constatat ca s-a terminat vinu (alb),nu-i nimic trecem pe rosu....mare greseala,un pahar plin scapa din mana la unu din noi (nu dau nume) :) si poc praf se face (pacat de vinu ala) si pacat de tricoul meu si pantaloni si a celor din jur.Dar...asta e se mai intampla doara era vineri 13 (zi cu ghinion). In rest a fost super ok :D si inca o data La Multi Ani sarbatoritului!


Si daca tot suntem la rubrica petreceri:

Maicutele stiu de ce!

Somn de voi,de nevoie...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Doriti sa comentati?