Free Hit Counter
Copyright © 2009 Blogul Plictisit.Toate drepturile rezervate.
Powered By Blogger

Oare de ce mi-am facut blog?

Si raspunsul este.....

n-ai de lucru 6 (25%)

instinctu de turma 9 (37%)

plictiseala 9 (37%)


Egalitate intre "instinctu de turma" si "plictiseala".Da cred ca acesta e cel mai bun raspuns,datorita plictiselii am zis ca hai sa fac ceva sa-mi ocupe timpul si cum am vazut la altii ca au blog hai sa am si io.

Va multumesc pentru vot.

Acuma sa revenim la plictiseala noastra.Fain mai ninge afara chiar cand m-am trezit m-am uitat pe geam si spre surprinderea mea ningea asa fain foarte bine (ori ninge ori e cald) numa sa nu fie frig de sa-ti inghete fata.

Si ca tot a venit zapada am mai gasit o poza din colectia FUWA.Ninge cat ninge da macar sa-ti aduci aminte ca ai masina. :)



Gata am scos si muzica de pe blog ca deja ma zgaria pe creier(presupun ca si pe majoritatea din voi).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Doriti sa comentati?