Free Hit Counter
Copyright © 2009 Blogul Plictisit.Toate drepturile rezervate.
Powered By Blogger

Crucea Rosie

Va spuneam intr-un post mai vechi (cu muzica parca) ca nu amavut timp sa postez ceva interesant ca am fost ocupat mai toata ziua si o sa va povestesc altadata,si iata ca acea data a sosit.Sambata aceea am facut un gest de voluntariat pentru Crucea Rosie Alba Iulia am ajutat si eu pe acolo la curatenie alaturi de LSUA deoarece s-au modernizat,au renovat si aveau nevoie de putin ajutor....nu pot zice ca a fost usor,dar s-a meritat.Oameni de treaba astia de la Crucea Rosie,in gandu meu inainte sa ajung ziceam ca parca vad ca e un batran care numa ordona pe acolo si spre surprinderea mea nu a fost asa.Nu a fost un batran si un tip de 20 si ceva de ani (the boss pe acolo)...super de treaba tipu.Pot spune ca a fost si munca si distractie....dupa ce am terminat ne-a aratat ce a facut pe acolo si cat de mult s-a schimbat de la ultima renovare....oricum e un loc interesant acolo,deasemenea ne-a spus si ce planuri are pentru extindere si chiar sunt interesante.
Am si ceva poze din acea zi.Am zis ca nu o sa mai apuc sa pot geaca de la Crucea Rosie pe mine si trebuie sa imortalizez momentul.....

Echipa partea 1

Echipa partea 2

Puterea carpei....care leviteaza este in mainile mele :P

Scuze ca v-am intors spatele dar era de munca :)

1 comentarii:

Anonim spunea...

Haide, recunoaste ca a fost o zi reusita! N-am mai avut parte de activitati atat de intense de ceva timp. Sambata o luam de la capat :>

Trimiteți un comentariu

Doriti sa comentati?