Free Hit Counter
Copyright © 2009 Blogul Plictisit.Toate drepturile rezervate.
Powered By Blogger

Karaoke


Aseara am iesit in oras cu prietenii.Si am mers intrun caffe bar "Dal Caffe"...si am facut ....da da Karaoke .....Bai da am avut niste emotii plus ca era localu plin...a fost un fel de concurs pe mese cine canta cel mai bine castiga o butelie de vin.Din pacate n-am castigat noi dar a fost super tare toata lumnea canta cu noi ne-au aplaudat (mai ales cei de la masa noastra) :).De castigat a castigat o tipa care avea o voce super tare (trebea sa se faca cantareata).Am avut o partenera de cantat super tare (avea voce buna,si era si frumoasa da da stiu ca la asta va gandeati) iar io cu vocea mea mai acompaniam asa cat de cat cu un ton de bass :)).....data viitoare sper sa castigam sticla aia ....!!!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Nu am apucat sa cant eu mah

Trimiteți un comentariu

Doriti sa comentati?