Free Hit Counter
Copyright © 2009 Blogul Plictisit.Toate drepturile rezervate.
Powered By Blogger

Sa nu mori prost.....

Azi....spre seara adica acuma am zis hai sa ies un pic afara sa vad cum e aerul,daca-i frig sau nu si sa dau o raita si pe la masina sa vad ce mai zice(nu ca ar zice ceva) da noh.Bun,ajung la masina afara frig zic hai sa deschid capota ca nu m-am mai uitat demult la motor (poate dreq nu-l mai am o fi cazut) si io nu stiu ....fain frumos deschid capota si sa nu cad pe spate...pam pam.....in locul din spatele farului este o portiune goala mai libera si ce am gasit acolo! GOGOSI! da gogosi daia de care face maicata sau bunicata....bai am zis ca-s beat si nu vad bine, cum mam naibii gogosi la motor.....vaiiii....cum sa-i bagi acolo am inceput sa ma gandesc, pe unde am fost cine o umblat ca n-are cine...si dupa aia mi-o picat fisa, nu departe de locul de parcare sunt niste tomberoane....si se pare ca niste rats (sobolani) si-au facut camara din masina mea....vai ca-i kilaresc....nu ca mi-o bagat gogosi la motor (ce shod suna) dar azi maine ma trezesc ca-mi rod firele pe acolo si mor dreq in timp ce merg. Ce aiurea sa fi omorat de un sobolan.....

3 comentarii:

Anonim spunea...

eu zic sa te pui bine cu sobolanii sa`ti pregateasca micu dejun in fiecare zi:)) o scutesti pe miakata de o portie de mancare=))=))=))

Anonim spunea...

cum sa fie ba bata`te sobolani ? :))))) eu n`am vazut sobolani aducand gogosi in gura... =))) poate vreun pui de matza ceva .. sua vreun copchil afurisit cine stie cum .. sau chiar ai fost BEAT =)))

Anonim spunea...

:)) tare de tot faza.

hmmm, acum sa fim seriosi. you have a problem here.

Trimiteți un comentariu

Doriti sa comentati?