Free Hit Counter
Copyright © 2009 Blogul Plictisit.Toate drepturile rezervate.
Powered By Blogger

Retro soul

In ultima vreme tot la seri retro dau prin cluburi...e fain ce sa mai zic mie unu imi place genu ala de muzica.Mai ales ca nu trebuie sa stii sa dansezi bine dansezi cum poti iti faci si sunt unele dansuri foarte simple.Oricum sunt unele melodii care fac totul astea fiind Village People - Y.M.C.A .... ce tare e sa dansezi aia si cand faci faza cu Y.M.C.A toata lumea se uita la mine cu o fata ce dreq are asta o inebunit.Spre surprinderea mea nu stiau dansul (omggggg) si e atata de faimos,dar nu conteaza ca i-am invatat despre ce e vorba...si au inteles si ca sa vedeti ca toata lumea stie dansul God fiind unul din ei in poza urmatoare:

DA da si mi imi vine sa rad dar asa e chiar stie Y.M.C.A......bravo lui :)
A doua chestie ar fi Cheb Kamal El Oujdi - Maria Maria,daaaa imposibil sa nu o stiti ..... e preferata mea :X maria maria si uitati sa nu ziceti ca nu stiti:

Ar mai fi Ricchi E Poveri - Acapulco o melodie iarasi frumoasa care umple ringul....dar cel mai bine e sa veniti chiar voi sa vedeti....Joi seara in E-sensy si marti in Layla (chiar daca nu ai prea mult loc sa dansezi e tare).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Doriti sa comentati?