Free Hit Counter
Copyright © 2009 Blogul Plictisit.Toate drepturile rezervate.
Powered By Blogger

Revenire!

Dupa cateva zile de pauza (am avut cam multa treaba de facut) si nu am mai apucat sa am grija si de blogul plictisit.A fost chiar plictisit cred...la propriu insa sper de acuma sa revin cu aceleasi postari funny.Azi incep asa usor si fac public rezultatul Poll-ului:

Credeti in Dumnezeu?
DA (Adam si Eva rulzz) 13 (76%)
DA cei mai multi cred in Jessus,era si de astaptat suntem o tara de crestini :)

NU (stiinta rullz) 1 (5%)
O persoana nu crede....e bine sa fie si oameni pe tabara cealalta ca daca nu ar fi prea simplu....si one way road

Cred ca DA (am dubii) 3 (17%)
3 au dubii adica cred putin dar si nu prea....mi se pare o alegere interesanta avand in vedere zilele in care traim

Cred in alt Zeu (Allah,Buddha,etc) 0 (0%)
DA cum ziceam o tara de crestini.....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Doriti sa comentati?