Free Hit Counter
Copyright © 2009 Blogul Plictisit.Toate drepturile rezervate.
Powered By Blogger

Un turc a scăpat fără răni majore, după ce a fost lovit de un tren

Accidentul a fost înregistrat de câteva camere de supraveghere. Un muncitor a fost lovit în plin de un camion care a traversat o trecere la nivel cu calea ferată şi care a fost, la rândul său, surprins de un tren de marfă.
Bărbatul a fost dus de urgenţă la spital, unde medicii au constatat că victima nu are traumatisme majore. Muncitorul a fost externat după câteva zile.

Omg ce noroc pe omu asta....

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am vazut si eu stirea la tv. Am ramas muta :D.

Ca o nota amuzanta: am inteles ca dl respectiv si-a cerut prietena de sotie dupa incident. uite ce trebuie sa se intample unui barbat ca sa ceara o femeie in casatorie.

Anonim spunea...

de-a dreptul incredibil cum a scapat, imi inchipui ce shocat si bucuros a fost cind s-a vazut viu si nevatamat :)

Trimiteți un comentariu

Doriti sa comentati?