Free Hit Counter
Copyright © 2009 Blogul Plictisit.Toate drepturile rezervate.
Powered By Blogger

Impartirea cu peripetii

Azi asa ca dupa 8 Martie prima zi de faculta am impartit flori (cu liga) femeilor de la faculta (profesoare,secretare,etc) or fost cateva.Am avut si ghinion era de asteptat, s-au rupt vreo 5 flori si cand am ajuns pe la sfarsit intr-o sala plina de femei ca sa vezi ca se termina florile si doar o femeie nu a primit din 8 si aceea era si sefa celorlalte.Mi-o cazut fata nu alta,am zis ca nici nu mai dau pe acolo,dar pana la urma am mers am mai cumparat alte flori si am rezolvat si acea neintelegere.

Si daca tot e dupa 8 Martie vreau sa pun niste poze legate de femei.

Ea chiar e dedicata slujbei.....hail the great Beer!!!!!!

Hmmmmm incearca ea sa faca ceva da nush daca va iesi bine.....pt ea zic

Ehhhhh decat pe jos.....

Vai doamna ca-ti omori copiii.....!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Doriti sa comentati?